Tuesday 12 April 2011

Gaya hiasan serlah personaliti

stail1Kontemporari
Kemas, Menonjol, Menyerlah, Berdimensi
Anda sentiasa mendahului, mendorong dan tidak takut kepada sebarang kemungkinan apabila berhadapan dengan stail. Garis-garis kemas dan ringkas sofa kulit anda digabungkan dengan warna-warna garang bantal balingnya. Corak hiasan anda yang progresif meraikan keperibadian dan pastinya tetamu anda akan bercerita seluruh pekan.
stail2Global
Rimbun, Eksotik, Kaya, Dunia Terdahulu
Hiasan global anda membawa keseronokan dan misteri dari tanah asing. Anda memenuhkan ruang sekeliling dengan elemen-elemen eksotik yang diperolehi dari seluruh dunia - dari bangku logam berukir mistikal sehingga kepada kusyen mewah dari sutera asli, ada saja adventure di setiap bilik.
stail3Tradisional
Elegan, Halus, Klasik, Kustom
Stail hiasan tradisional memang tidak akan ditelan zaman. Dari meja antik sehinggalah rug oriental, dalaman rumah anda berinspirasikan kecantikan masa lampau. Samada untuk makan malam yang istimewa ataupun majlis minum petang, anda memang sentiasa bersedia untuk mengeluarkan pinggan mangkuk china warisan dari nenda.
stail4Kasual
Santai, Mesra, Selesa
Selesa dan menambat hati. Kediaman anda adalah syurga, habitat yang menyenangkan berbanding kesibukan dunia di luar sana. Tidak ada yang lebih baik dari satu malam yang santai bersama rakan-rakan di atas sofa empuk, kaki di atas meja sambil menonton TV dan minum kopi.

No comments:

Post a Comment